• Ελληνικά
  • English

Πολιτικές της Εταιρίας

Πολιτική Ποιότητας

Η PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε. εφαρμόζει στην πράξη την Πολιτική Ποιότητας, στην οποία πιστεύει ακράδαντα, με βάση τις παρακάτω αρχές: 

  • Η ποιότητα αποτελεί το θεμελιώδη λίθο ανάπτυξης της εταιρείας και η συνεχής βελτίωση του Συστήματος Ποιότητας  και Οδικής Ασφάλειας είναι πρωταρχικός μας στόχος. Τόσο η πολιτική όσο και το Σύστημα Ποιότητας θα αναθεωρούνται και θα βελτιώνονται ώστε να καλύπτονται οι συνεχώς αυξανόμενες προσδοκίες των πελατώνμας.

  • Προσαρμόζουμε διαρκώς το περιεχόμενο των υπηρεσιών μας, ώστε αυτές να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών. 

  • Δεσμευόμαστε να εξασφαλίσουμε την απαραίτητη εκπαίδευση και τους πόρους για την επίτευξη των στόχων.

  • Δεσμευόμαστε στην καθιέρωση, παρακολούθηση και ανασκόπηση μετρήσιμων στόχων ποιότητας, οι οποίοι αναγνωρίζουμε ότι αποτελούν την κινητήρια δύναμη για τη συνεχή βελτίωση του εγκατεστημένου Συστήματος Ποιότητας.

  • Δεσμευόμαστε στην ανάπτυξη συνεργασιών με τους πελάτες, για να εξασφαλίσουμε τη συνεχή θετική πορεία.

  • Καθένας από μας, έχει την ευθύνη να εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με πρότυπα, κανονισμούς και νομοθετικές διατάξεις και να είναι συνεπής με τις πολιτικές, τις αρχές και την κουλτούρα ποιότητας της PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε. Η ευθύνη ξεκινά από τη Διοίκηση και διαχέεται σε όλες τις επιχειρησιακές μονάδες και τους ανθρώπους της.

Επίτευξη αντικειμενικών και επιχειρηματικών στόχων ποιότητας (μετρήσιμων) που τίθενται σε επίπεδο Διοίκησης μετά από κάθε Ανασκόπηση και που ενδεικτικά μπορεί να είναι:

  • Επιχειρηματικοί στόχοι:

  • Διεύρυνση του πελατολογίου της εταιρίας.

  • Ενδυνάμωση της θέσης της εταιρίας στην αγορά.

  • Αντικειμενικοί στόχοι:

  • Μείωση του αριθμού των παραπόνων των πελατών 

  • Αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.

Είναι, τέλος, πολιτική μας, η εξασφάλιση στο προσωπικό μας ενός αισθήματος υπερηφάνειας για τις επιδόσεις της Εταιρίας μας στο στίβο της Ποιότητας.


Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου
Διευθύνων Σύμβουλος
PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε.



Πολιτική Οδικής Ασφάλειας

 Η PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε.χρησιμοποιεί μια ολιστική προσέγγιση για την Διαχείριση της Οδικής Ασφάλειας, που της  εξασφαλίζει τις διαδικασίες, τις μεθόδους και τα προγράμματα που απαιτούνται για συμμόρφωση με την Εθνική  νομοθεσία σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις της Εταιρικής Πολιτικής για την Οδική Ασφάλεια. 

Μέσα από το Σύστημα Οδικής Ασφάλειας η PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε.η Ανώτατη Διοίκηση της Εταιρίας δεσμεύεται ότι:

  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για την αποτελεσματικότητα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας & Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας που αναπτύσσει και εφαρμόζει.

  • Η Πολιτική Ποιότητας, η Πολιτική Οδικής Ασφάλειας, οι Στόχοι Ποιότητας και οι Στόχοι Οδικής Ασφάλειας που έχει καθιερώσει στο πλαίσιο του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας & Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας είναι συμβατοί με το πλαίσιο λειτουργίας και το στρατηγικό προσανατολισμό της Εταιρίας.

  • Οι απαιτήσεις του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας & Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας ενσωματώνονται στις επιχειρησιακές διεργασίες της Εταιρίας.

  • Υιοθετεί μεθόδους και πρακτικές ώστε να εξαλειφθούν κατά το δυνατό οι κίνδυνοι θανατηφόρων ή σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων

  • Συνεργάζεται με τα ενδιαφερόμενα μέρη για την επίτευξη των προσδιορισμένων σκοπών και στόχων οδικής ασφάλειας

  • Προάγει την εφαρμογή της διεργασιακής προσέγγισης και της προσέγγισης διακινδύνευσης.

  • Υιοθετεί αρχές και φιλοσοφία του  συστήματος διαχείρισης της οδικής ασφάλειας που επιτυγχάνουν τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα

  • Παρακινεί, καθοδηγεί και υποστηρίζει το προσωπικό της ώστε να συμμετέχουν ενεργά στην αποτελεσματικότητα του Συστήματος.

  • Προάγει τις προσπάθειες όλων των στελεχών της Εταιρίας για τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας & Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας.

  • Εστιάζει στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών, οι απαιτήσεις των οποίων προσδιορίζονται, είναι κατανοητές και ικανοποιούνται με συνέπεια.

 Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου
Διευθύνων Σύμβουλος
PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε.


Πολιτική  Ασφάλειας και Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων  

Η PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε. σε εφαρμογή του νέου Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), προσαρμόστηκε και τηρεί πιστά όσα αναφέρει ο GDPR  ο οποίος καθορίζει  σε ποιες περιπτώσεις επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται, αποθηκεύονται, διαγράφονται, μεταβιβάζονται και εν γένει επεξεργάζονται τα προσωπικά δεδομένα και κυρίως, με ποιον τρόπο μπορούμε να τα προστατεύουμε. Στο πλαίσιο της ακολουθούμενης πολιτικής ιδιωτικότητας των προσωπικών δεδομένων, για κάθε συνεργάτη ή πελάτη ή προμηθευτή ή για οποιονδήποτε επικοινώνησε  με την εταιρεία, του αναγνωρίζουμε ρητά και ανεπιφύλακτα κάθε δικαίωμα για: 

Δικαίωμα στη λήθη: Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την διαγραφή των δεδομένων του και ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει υποχρέωση άμεσα να τα διαγράψει και, αν τα έχει δημοσιοποιήσει, να ενημερώσει και όλους τους άλλους που τα έχουν αναδημοσιεύσει ότι έχει ζητηθεί η διαγραφή τους.

Δικαίωμα ενημέρωσης και πρόσβασης στα δεδομένα: Ο χρήστης θα έχει περισσότερη και σαφέστερη ενημέρωση κατά τη συλλογή των δεδομένων του για την επεξεργασία τους και το δικαίωμα πρόσβασης σε αυτά.

Δικαίωμα διόρθωσης: Ο χρήστης θα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον υπεύθυνο επεξεργασίαςτη διόρθωση ανακριβών στοιχείων καθώς και τη συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων που τον αφορούν.

Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία: Ο χρήστης θα έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί στην επεξεργασία των δεδομένων του υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ιδίως όταν πρόκειται για κατάρτιση «προφίλ» ή για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης.

Δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων

Δικαίωμα Εναντίωσης 

Δικαίωμα σε μη αυτοματοποιημένη λήψη απόφασης και κατάρτισης προφίλ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναγνωρίζει  ότι τα ανωτέρω δικαιώματα των υποκειμένων συνεπάγονται υποχρεώσεις για τον Υπεύθυνο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και τον εκτελών την επεξεργασία. Ακόμα αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα και τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, γι’ αυτό εάν θεωρείτε ότι με την παρούσα πολιτική δεν έχουμε ακολουθήσει τις αρχές που ορίζονται σε αυτή, παρακαλούμε να μας στείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση www. info@ptl.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην παρακάτω ταχυδρομική διεύθυνση:

Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου
Διευθύνων Σύμβουλος
PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε.



Πολιτική  καταπολέμησης της βίας και της παρενόχλησης εργαζομένων στην εργασία τους

Η PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε.τηρεί όλα τα μέτρα και τις υποχρεώσεις που αφορούν την πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και παρενόχλησης, συμπεριλαμβανομένης της βίας και παρενόχλησης λόγω φύλου και της σεξουαλικής παρενόχλησης.

Σκοπός της πολιτικής αυτής είναι η δημιουργία και εδραίωση ενός περιβάλλοντος εργασίας το οποίο σέβεται, προωθεί και διασφαλίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το δικαίωμα κάθε προσώπου σε έναν κόσμο εργασίας χωρίς βία και παρενόχληση. Η PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε. δηλώνει ότι αναγνωρίζει και σέβεται το δικαίωμα κάθε εργαζόμενου σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς βία και παρενόχληση και ότι δεν ανέχεται καμία τέτοια συμπεριφορά, οποιασδήποτε μορφής από οποιοδήποτε πρόσωπο.

Η Διοίκηση με τη παρούσα πολιτική υιοθετεί και εφαρμόζει την σχετική  κανονιστική νομοθεσία (ν. 4808/2021) για όλους τους εργαζομένους με τα πιο κάτω μέτρα:

Α. Πρόληψη και καταπολέμηση της βίας και της παρενόχλησης στην εργασία

  1. Εκτιμώντας κάθε κίνδυνο βίας και παρενόχλησης στην εργασία.

  2. Λαμβάνοντας μέτρα για την πρόληψη, τον έλεγχο, τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των κινδύνων καθώς και για την παρακολούθηση τέτοιων περιστατικών ή μορφών συμπεριφοράς.

  3. Πραγματοποιώντας ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των εργαζομένων

  4. Παρέχοντας πληροφορίες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εργαζομένων και του εργοδότη, καθώς και των ατόμων που ασκούν το διευθυντικό δικαίωμα ή εκπροσωπούν τον εργοδότη, στο μέτρο και στον βαθμό της δικής τους ευθύνης, σε περίπτωση εκδήλωσης ή αναφοράς ή καταγγελίας τέτοιων περιστατικών, καθώς και για τη σχετική διαδικασία.

  5. Με ορισμό προσώπου αναφοράς για την καθοδήγηση και ενημέρωση των εργαζομένων αναφορικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας και παρενόχλησης στην εργασία.

  6. Εξασφαλίζοντας την προστασία της απασχόλησης και την υποστήριξη εργαζόμενων θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας κατά το δυνατό, με κάθε πρόσφορο μέσο ή εύλογη προσαρμογή.

 

Β. Διαδικασία υποδοχής και εξέτασης καταγγελιών

  1. Εξασφαλίζοντας διαύλους επικοινωνίας και ορίζοντας αρμόδια πρόσωπα,

  2. Πραγματοποιώντας έρευνα και εξέταση των καταγγελιών με αμεροληψία και προστασία της εμπιστευτικότητας και των προσωπικών δεδομένων των θυμάτων και των καταγγελλομένων,

  3. Με την απαγόρευση αντιποίνων σε βάρος του θιγόμενου προσώπου,

  4. Με την περιγραφή των συνεπειών επί διαπίστωσης παραβιάσεων,

  5. Με τη συνεργασία και παροχή κάθε σχετικής πληροφορίας στις αρμοδιες αρχές, εφόσον ζητηθεί.

     

Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου
Διευθύνων Σύμβουλος
PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ  Ε.Π.Ε.